сряда, 21 декември 2016 г.

Най-смешните вицове за 2017 година


Топ 40 на най-смешните вицове за 2017 година!

смешни вицове за всички времена | смешни вицове за 2016 | смешни вицове за 2017

Вицове виц
Вицове. Виц - 1

На месаря му се ражда първо дете.Седи и той там,гледа, нали само веднъж му се ражда на човек първо дете.
Излиза детето и акушерките го дават на месаря да го претегли.Слага го той на кантара и казва:
-3 и 600!Така ли да го оставя?

Вицове виц
Вицове. Виц - 2
Срещат се двама познати и си приказват за това-онова.
Единият казва:
- Аз, като видя нещо смешно и започвам да се смея до припадък, не мога да спра изобщо...
Вторият пита:
- Слушай, бе, а как тогава се бръснеш?

Вицове виц
Вицове. Виц - 3
Две статуи стоят в парка и се гледат влюбено...
Прелита добър вълшебник и ги вижда.
"Аз трябва да направя нещо за тях!" си мисли вълшебникът.
"Ще ги съживя за половин час да се порадват на живота!"
Съживил вълшебникът статуите и още преди да им каже нещо те хоп - в храстите.
Усмихнал се доволен вълшебникът, и почнал да слуша замечтано звуците на борба, които долитали.
След 15 минути изскочили запъхтени статуите, целите в трева, листа, пера...
- Но вие имате още 15 минути - казал вълшебника - радвайте се!
- Добре, - казала мъжката статуя и се обърнала към женската:
- Хайде, бързо. Обаче този път ти ще държиш гълъба, докато аз му сера на главата.
Вицове виц
Вицове. Виц - 4
Трима селяни се надлъгвали кой е отгледал най-големи ябълки:
- Аз като сложих една ябълка на кантара и тя го счупи!
- А аз като сложих една на кантара и тя го счупи заедно с масата!
- А аз като я сложих на каруцата...
- И ти счупи каруцата ли? - попитали първите двама.
- Не бе, излезе един червей от ябълката и ми изяде коня!

Вицове виц
Вицове. Виц - 5
Полицаи спират джип Г класа. Вътре седи един мръсен просяк.
- Какъв си ти бе, от къде го взе този джип?
- Мой си е. Подариха ми го.
- Как така на теб ще ти подарят такъв джип, признай си и няма да те бием.
- Абе мой си е, подариха ми го, защото имам дарба да помагам на хората.
- Каква дарба, бе?
- Абе лайното ми е специално и лекува какво ли не и винаги действа.
Полицаят се замислил и казал.
- Абе знаеш ли, аз нещо оплешивявам и не знам какво да правя, можеш ли да ми помогнеш?
- Мога, само се наведи ей там аз да ти пусна малко на главата.
Просяка се изсрал на главата на полицая. Полицая си метнал фуражката отгоре добре да замаже и пуснал просяка да си ходи. От другата страна на улицата седят две мутри и се хилят.
- Абе тоя ако се изсере на още една кука ще му купя апартамент!

Вицове виц
Вицове. Виц - 6
Една проститутка се качила в едно такси:
- Ще ме закарате ли до Варна?
- Няма проблем. - казал шофьора.
По средата на пътуването шофьора се сетил да попита дали госпожицата има пари да плати пътуването си.
- Нямам пари.
- Тогава ще те чукам.
- Нямаш проблеми, но съм в цикъл.
- Тогава ще те чукам отзад.
- Пак нямаш проблеми но имам разстройство.
- Сега ако кажеш, че те боли и зъб ще ти е*а майката. - ядосал се шофьора.
Вицове виц
Вицове. Виц - 7
Митничар се качва в тролейбус и казва на шофьора:
- Давам ти $5000 ако ме закараш до "Драгалевци".
- Как ще те карам бе, дотам няма тролейбусна линия!
- Абе ще ме караш, това са $5000 - казал митничаря.
Шофьорът се съгласил. Карал докъдето имало линия и за негов късмет видял един друг негов колега с "Камаз". Спрял той и отишъл при тоя с Камаза.
- Слушай, тоя дето го возя дава $5000 да го закарам до "Драгалевци" - ще ме теглиш и после ще делим парите.
Закарали митничаря до "Драгалевци" и шофьора пита митничаря:
- Абе, каква е тази огромна дупка пред къщата ти?
- А, вчера се прибирах с метрото.
Вицове виц
Вицове. Виц - 8
Вървят две момчета:
- О, струва ми се, че едно момиче ми се усмихна!
- Айде стига, аз теб като те видях за пръв път целя седмица се смях.

Вицове виц
Вицове. Виц - 9
- Защо слона като ебе слоницата, му се въртят очите?
- Отмерва литрите.

Вицове виц
Вицове. Виц - 10
Влязъл един гей в църква. Седнал на една пейка. През това време попът се разхождал насам-натам из църквата и мятал кандилото.
Геят го гледал, гледал, не се стърпял и му казал:
- Сестро, не виждаш ли, че чантата ти гори?
Вицове виц
Вицове. Виц - 11
Вървяла си червената шапчица из гората и изведнъж насреща и излиза големия ЗЕЛЕН лош вълк.
Червената шапчица: Кумчо Вълчо защо си ЗЕЛЕН?
Вълкът: Ама аз съм крокодила ма!
Вицове виц
Вицове. Виц - 12
- Госпожице, някой казвал ли Ви е, че сте много красива!
- Не!
- Я! Ама много честни били...

Вицове виц
Вицове. Виц - 13
На един небостъргач лумнал пожар. На 20 етаж имало детска градина. Дошли пожарникарите и казали на учителките да хвърлят децата, а те долу ще ги хващат с платнището. Хвърлили учителките едно дете, и пожарникарите го хванали, хвърлили друго и ония пак го хванали, хвърлили едно негърче и пожарникарите дръпнали платнището, детето естествено се утрепало. И пак така, хвърлят ония деца, като хвърлят негърче и пожарникарите дърпат платното и то се утрепва. По едно време единия се провикнал на горе:
- Абе, тия изгорелите изобщо не ги хвърляйте.

Вицове виц
Вицове. Виц - 14
Иванчо отива с родителите си на село. Отиват на разходка с баща му и виждат крава.
- Тате, защо на кравата циците са и между краката, а на мама между ръцете? - пита Иванчо.
- Абе колко пъти да ти обяснявам, че майка ти вместо глава има задник! - троснато отговаря бащата.
Вицове виц
Вицове. Виц - 15
Пощальонът спира да гребе, слиза от лодката и с кисела физиономия връчва на пазача на фара писмо. Той го взима и казва:
- Ако и следващия път дойдеш при мен такъв кисел, ще се абонирам за ежедневник!
Вицове виц
Вицове. Виц - 16
Лъвът събрал всички животни и им казал:
- Искам всеки да ми донесе месо. Който не ми донесе ще му бия един чимбер с оная си работа.
И почнали животните да му носят месо. Дошъл ред на заека и той донесъл морков.
- Защо ми носиш морков, а не месо?
- Ами защото не можах да намеря друго.
Баам един чимбер. Заека хем реве хем се смее.
- Що ревеш бе?
- Щото ме боли.
- А що се смееш?
- Таралежът иде с ябълка.
Вицове виц
Вицове. Виц - 17
Двама младежи се любят край реката. Той свършва.
Тя:
- Скъпи, ако забременея и родя, как ще кръстим детето?
Той си сваля презерватива, връзва го на възел, хвърля го в реката и казва:
- Ако се измъкне оттук ще го кръстим Худини!

Вицове виц
Вицове. Виц - 18
Две приятелки си говорят:
- Знаеш ли, не е вярно, че мъжът ми ме мами.
- Как разбра?
- Ами, тайно му прегледах тефтерчето с телефони и там имаше само имена на мъже - Сузанов, Мариянов, Светланов, Камелиев...
Вицове виц
Вицове. Виц - 19
Майка води момчето си на лекар и казва:
- Докторе, погледнете моля какво става с пишлето му.
Докторът:
- Такааа... от този момент нататък пишлето ще наричаме член и започваме да лекуваме трипер.

Вицове виц
Вицове. Виц - 20
Мария: Иваааан!! Иван! - Кво ma? М: Хвани котарака! - За къв х*й? М: Хвани го ти казвам... Хванал Иван котарака, носи го на Мария. М: Откъсни му ташаците. - Марийо, смили се,.. М: Откъсвай ги, давай!! Върти Иван ташаците на котарака, а той драска мяучи, писка, и изобщо надрал Иван до кръв. М: (въздъхвайки) Ех, не те обичат котките, Иванe
Вицове виц
Вицове. Виц - 21
- Иванчо, защо вчера не беше на училище?
- Водих кравата на бик.
- Е не можа ли баща ти?
- Можеше, но по-добре е на бик.

Вицове виц
Вицове. Виц - 22
Малко червейче пита майка си:
- Мамо къде е татко?
Майката:
- Отиде за риба.

Вицове виц
Вицове. Виц - 23
Класът на Иванчо в час по биология. Учителката ги пита:
- Деца, кое животно най-много ви харесва?
- Лъва, горския цар!
- Браво, Петърчо, петица.
- Маймунката, защото е много интересна и игрива.
- Добре, Ангелчо, добър (4)!
- На слона ташаците!
- Ау, Иванчо! Две!
- Две, ама ей-такива!
Вицове виц
Вицове. Виц - 24
Бягали си 3 коня из прерията, мама кон (кобила), тати кон (жребец) и малко жребче, но изведнъж както си бягали стигнали края на каньона и се опитали на спрат галопа си, но жребчето не успяло и паднало в пропастта. Майката си казала:
"Какво да правя без сина си, няма смисъл да живея"- и скочила.
Таткото си казал:
"Като нямам семейство и аз няма да живея"- и той скочил в пропастта, а от долу се чул глас:
- Авее, кой замерва с коне ве?!
Вицове виц
Вицове. Виц - 25
Ранно утро, изгрев, тишина. Езеро. На брега до пояс във водата стои мъж с въдица. Покрай него минава друг мъж, видял рибаря. Подхожда отзад и тихичко така, шепнейки пита:
- Какво е?
Рибаря се обръща и също така шепнешком отговаря:
- Сом....
- Кълве ли?
- Не, смуче....
Вицове виц
Вицове. Виц - 26
Влизат две циганки в аптека :
-Имате ли лекарство за пичи въшки ?!
-АУУУУ, ама как може така, какви са тези цинизми ... трябва да влезете, учтиво да поздравите с "добър ден" и да кажете "имате ли лекарство за дамски буби" ..... а сега се върнете обратно и го направете както ви казах !!
Излизат двете, пак влизат :
-Добър ден, имате ли лекарство за дамски буби !?
-Дааа, имаме, колко ви трябва ?!
-Еми за две п*тки ....
Вицове виц
Вицове. Виц - 27
Мойсей, Христос и няк`во старче отиват да играят голф.
Удря Мойсей топчето то се засилва директно към локвата и точно преди да цопне вътре водата се разцепва на две и топчето преминава и стига почти до дупката, но не влиза.
Идва реда на Христос. Удря той топчето то пак право към гьола. обаче минава отгоре по водата и аха аха да влезе в дупката ама уви.
Застава старчето до своята топка, със сетни сили едвам я удря и тя ... ПЛЬОС ... директно на дъното на локвата....... обаче изведнъж ... една риба изкача захапала топчето ...... прелита орел.... хваща рибата и я вдига високо...... рибата изтърва топчето .......... то пада на едно дърво и катеричките започват да си играят с него..........неволно обаче те го изпускат и топчето пада на земята и се търкулва близо до дупката.....внезапно появил се вятър го търкулва леко и то пада право в дупката. Точка за старчето
Моисей: - Бах маа му. Исусе аз с Баща ти повече голф няма да играя.
Вицове виц
Вицове. Виц - 28
Малко след излитането на самолета по уредбата се
чува съобщение:
- Уважаеми пътници, моля всеки от вас да откъсне първите две страници на паспорта си, да ги свие на тръбичка и да ги напъха в задника си.
Поради причината,че миналата седмица един самолет катастрофира и въобще не можахме да разберем кой кой е...
Вицове виц
Вицове. Виц - 29
Момче и момиче отиват след среща в апартамента на момчето. Той изважда ключовете, а момичето му казва:
- Знаеш ли, аз гледам как мъжът отваря вратата и определям дали си подхождаме... Ако той грубо пъха ключа в ключалката - то той е груб любовник и не е за мен, а ако той си изпуска ключовете и не може да намери ключалката, той е неопитен любовник и също не е за мен... А ти как отваряш вратата, мили?
Момчето:
- Ами, аз първо лизвам ключалката...
Вицове виц
Вицове. Виц - 30

Един магьосник отишъл в едно село и почнал да се хвали, че може да направи абсолютно всичко с магия. И понеже на бай Ставри не му ставала оная работа от години, той излязъл по-напред от строя и казал :
-Искам да ми стане хуя !!
Магьосника щракнал с пръсти и хуя на бай Ставри ХОП и станал !! После плеснал с ръце и хуя му пак паднал .... бай Ставри :
-А-а-а не вервам, тва беше неква инсценировка, я дай пак да видиме.
Мага щракнал с пръсти и хуя на бай Ставри пак станал....той това и чакал - извадил два патлака и казал :
-А некой е плеснал с ръце, а съм му е*ал майката ...
Вицове виц
Вицове. Виц - 31

Дядка към набор:
-Наборе-е-е, станал съм като стенен часовник!
-Що бе?
-Ми на, в главата ку-ку, а от долу махало....

Вицове виц
Вицове. Виц - 32

Извършено е терористично нападение на автобус с японски туристи. Полицията разполага с над 300 снимки на престъпниците.
Вицове виц
Вицове. Виц - 33

Една крава се качила на черешата .
Отдолу минава друга крава и я пита:
-Какво правиш ма ?
Тя отговаря :
-Ям круши.
Тази долу и вика :
-Но това е череша ?!!
Тая горе вика:
-Нищо де аз си нося.

Вицове виц
Вицове. Виц - 34

Сега събрали се сръбския крал Лазар и турския султан Мехмед.
И Мехмед решил да бъзика Лазар .Вика му:
-Лазаре кажи две.
-Две.
Мехмед му вика:
-Е*алите все .
Демек е*алите всички.
Лазар се цупи някакъв а Мехмед му вика:
-Лазаре кажи пет.
-Пет
-Е*ал те цел свет.
Мехмед се кефи Лазар копа дупки и мисли .След като помислил Лазар вика на Мехмед:
-Мехмед кажи дванайсет.
-Дванайсет.
-Ебем ти пичко матерно .

Вицове виц
Вицове. Виц - 35

Катаджия спира кола за проверка през нощта. Поглежда през стъклото- шофьора с колан, с хендсфри, по правилник! Полицая се усмихва и казва:
-Честито, току що спечелихте 500 лв от програмата "Водач за пример"! Какво мислите да направите с парите?
-Ами на първо време да изкарам шофьорски курс! - казва човека, а жената до него се обажда:
-Не го слушайте, г-н полицай, той като е пиян само глупости говори.
От задната седалка се надига едно момче и вика:
-Абе, аз ви казах, че с тая крадена кола далече няма да стигнеме!
А от багажника се чува глас:
-Кво става, бе, минахме ли границата вече?!?
Вицове виц
Вицове. Виц - 36

Скъпи дядо Коледа,
вече три години ти искам едно пожарникарско камионче. Моля те тази година,
донеси ми едно пожарникарско камионче.

Скъпо дете,
упоритостта ти ме дразни, тази нова година докато спиш, щи запала къщата
така ше получиш не един а всички пожарникарски камиони от твоя и близките
градове.


Скъпи дядо Коледа,
оставих ти бисквитки и чаша прясно мляко под елхата... и моркови за
еленчетата... с много обич...

Скъпо дете,
всяка година след като ти пия от млякото не мога да изляза по два часа от
тоалетната, а морковите ти правят така че елените да ми пърдят в лицето
докато летят. Ако си си намислила да ми се подмазваш, остави една бутилка от
виното на дядо ти, една пура и накарай мама да си сложи гащичките които
шефът и подари миналата година
Вицове виц
Вицове. Виц - 37

Влиза един мъж (М) в банката и пита служителката (С):
М: мога ли да си вкарам шибаните кинти в скапаната ви банка?
С: господине, моля дръжте се възпитано...в банка сте...
М: кво ми дреме, ма...искам един шибан влог в е*аната ви банка.
С: не може така, господине...ще извикам управителя(У)
...след 5 мин...
У: Какъв е проблемът тук? Колежката ми каза, че не знаете как да се държите в банката? Да повикам ли охраната?
М: не бе...спечелих некви шибани милиони от
скапаната лотария и искам един шибан влог в еб*ната ви банка
У: И кво? Тъпата п*тка не ще да ви обслужи ли?
Вицове виц
Вицове. Виц - 38

Учителката към ученик:
- Можеш ли да изброиш десет животни, които живеят в нашите гори?
- Пет вълка, четири лисици и една мечка.

Вицове виц
Вицове. Виц - 39

В детската градина бащата към синчето си:
- Ти вече си голям и трябва да знаеш, че никакъв Дядо Коледа не съществува, това бях аз...
- Знам, знам. Ти си и щъркелът...
Вицове виц
Вицове. Виц - 40

Немски гражданин в Германия,вечерта отива на дискотека,където се събират само турци (известно е че има много там) но с тениска,на която пише "турците правят три основни грешки"
още на влизане го спира един:
-Абе пич,ти кво искаш,проблеми ли,а?
А немеца отвърнал:
-Ето,това ви е първата основна грешка-прекалено раздразнителни.
Влязъл в дискотеката,и след малко друг го спира:
-Какви са тия надписи,за какво става дума???
-Ето-казал отново немеца-това ви е втората грешка-прекалено любопитни.
На излизане от нощния клуб,се насъбрала тълпа от народ,и извадили кой сабя,кой нож.
-Ето,казал за трети път немеца-тва ви е третата основна грешка.На огнестрелен бой изскачате с ножове.


1 коментара: